
پس از میزبانی اولین TechCrunch Disrupt در سانفرانسیسکو در سه سال گذشته، Slack امروز صبح بسیار ساکت تر از حد معمول است.
همکاران من به شهرهای دورتر مانند تایپه، پاریس و لندن پرواز می کنند. من فقط با تراموا به خانه آمدم، که باید گزارش هزینه من را ساده کند.
مرکز Moscone به نظر نمی رسید که ما در یک رکود فناوری قرار داشته باشیم: سالن اکسپو و غرفه های نمایشی شلوغ بودند و شرکت کنندگان با شور و شوق در راهروها صحبت می کردند (کارت ویزیت برگشته است؟).
مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است.
از کد تخفیف استفاده کنید TCP PLUS ROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ در اشتراک یک یا دو ساله.
هفته آینده، خلاصهای از پانلی را که مدیریت کردم، “Taking the BS Out of Your TAM” را به اشتراک میگذارم. ما اشتباهات بسیاری را که بنیانگذاران برای اولین بار هنگام محاسبه اندازه بازار خود داشتند بررسی کردیم و اطلاعاتی را که سرمایه گذاران واقعاً به دنبال آن هستند را تعیین کردیم.
همه بینش های مفیدی برای به اشتراک گذاشتن داشتند، و بیش از یک شرکت کننده بعد از آن مرا در راهروها متوقف کردند تا به من بگویند که چقدر از بحث صریح ما قدردانی می کنند. اگر نمیخواهید منتظر جمعبندی من بمانید، میتوانید همین الان ویدیویی از پانل را تماشا کنید.
باز هم از همه کسانی که وارد شدند تشکر می کنم!
والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما
پیشبینیهای 2023 VC: یافتن راهی برای خروج از «محیط سردرگم»
اریک تارکزینسکی، شریک مدیریت و بنیانگذار Contrary Capital، میگوید که ما در حال وارد شدن به یک دوره میانه سردرگم برای سرمایه گذاری خطرپذیر هستیم.
او در پست مهمان TC+ نوشت: «شرکتها دیگر نمیتوانند فقط با یک عرشه و با این فرض که چند برابری درآمدها بالاتر از معیارهای تاریخی افزایش مییابد، سرمایههای 5 تا 10 میلیون دلاری را افزایش دهند.»
با نگاهی به سال 2023، تارکزینسکی محیطی را پیشبینی میکند که در آن «چشمانداز سرمایهگذاری خطرپذیر شروع به دوشاخه شدن کرده است» زیرا «فعالیت آهسته M&A و عدم عرضه اولیه عمومی سهام» و «شرکتهای خوب در صنایع «ایمن» انتظارات سرمایهگذاران را کاهش میدهند.
قبل از اینکه قیمت محصول SaaS خود را به دلیل رکود تغییر دهید، این را بخوانید

اعتبار تصویر: ریچارد دروری (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
بسیاری از استارتآپها قیمتهای خود را کاهش میدهند تا مشتریان خود را حفظ کنند و در طول رکود کاهش پیدا کنند.
توربن فریه، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Wingback میپرسد: «اما آیا این توصیه واقعاً برای بنیانگذاران SaaS مفید است؟» تا جایی که من می بینم، این برای بیشتر نیست.
Friehe میگوید استارتآپهای SaaS به جای واکنش نشان دادن باید نمایه مشتری ایدهآل خود را دوباره بررسی کنند و در پیامهای خود تجدید نظر کنند.
این وضعیت نامطلوب اقتصادی ممکن است در واقع زمانی باشد که شما اهرم بیشتری دارید و می توانید قیمت های بالاتری را برای محصول خود درخواست کنید.
سوفی عزیز: چگونه می توانم یک استارت آپ راه اندازی کنم در حالی که OPT هستم؟

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch
سوفی عزیز
من یک دانشجوی بین المللی در ایالات متحده با وضعیت F-1 هستم. من در ماه مه با مدرک کارشناسی در علوم کامپیوتر فارغ التحصیل خواهم شد و قصد دارم برای OPT درخواست کنم. من می خواهم یک استارت آپ راه اندازی کنم.
آیا می توانم این کار را با OPT انجام دهم؟ بعد از OPT چه گزینه هایی برای ادامه رشد شرکتم خواهم داشت؟
– بنیانگذار رویایی
مهاجرت بزرگ و چرخه 10 ساله بعدی در ابر

اعتبار تصویر: تیم رابرتز (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
اکنون که بازار ابر عمومی پس از سالها رشد دستخوش اصلاح شده است، آیا کارگران با تجربه به دنبال مراتع سبزتر در شرکتهای کوچکتر خواهند بود؟
به گفته اندی استاینز، شریک عمومی در Cloud Apps Capital Partners، ما در حال ورود به یک چرخه یک دهه ای هستیم که باعث مهاجرت بزرگ استعدادها می شود.
او میگوید: «وقتی به آن فکر کنید، پاسخ واضح است. شرکتها در حال گسترش کانالهای نقدی هستند و رهبران ابری این درد را احساس میکنند که بخشهایی از تیمهای خود را کاهش میدهند و حتی با کار و فشار بیشتری مواجه میشوند.
چگونه می توان فروش PLG و سازمانی را برای بهبود قیف و رشد قیمت نهایی ترکیب کرد

اعتبار تصویر: ریچارد دروری (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
محصولات و خدماتی که خودشان را میفروشند عالی به نظر میرسند، اما استارتآپهای رشد محور محصول (PLG) همچنان کمپینهای بازاریابی راهاندازی میکنند و تیمهای فروش را استخدام میکنند.
کیت آلرینگ، مدیر ارشد درآمد Calendly میگوید ترکیب PLG با تلاشهای سنتی رشد مبتنی بر فروش میتواند حفظ و کسب را به سطح بعدی برساند.
در این پست مهمان TC+، Ahlering استراتژیهای متعددی را ارائه میکند که به تیمها کمک میکند تا یک «استراتژی ترکیبی GTM» را اجرا کنند، که شامل پیشنهادهایی برای استفاده از دادههای PLG و بهینهسازی معیارهای موفقیت است.