
ورایزون ماه گذشته یک تجمیع کننده خدمات اشتراک جدید به نام +Play را در نسخه بتای باز معرفی کرد که به مشتریان خود امکان خرید و مدیریت اشتراک بیش از 20 سرویس از جمله Netflix، Disney+، Hulu، HBO Max، ESPN+، Discovery+، AMC+، NFL+، NBA را می داد. لیگ پاس و تلویزیون NBA. اما در حالی که انتظار میرود نسخه اولیه این سرویس در اواخر سهماهه اول/مارس بهطور انحصاری برای مشتریان Verizon راهاندازی شود، این شرکت امروز تأیید کرد که برنامه نهایی این است که +Play را به طور گسترده برای همه در دسترس قرار دهد – حتی کسانی که با Verizon نیستند.
ارین مکفرسون، مدیر ارشد محتوای Verizon و رئیس شراکتها، در سخنرانی در اجلاس Variety در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس، گفت که این سرویس در ابتدا برای مشتریان Verizon Wireless خواهد بود، سپس «در نهایت برای همه در آینده باز خواهد شد. اما ما با مشتریان خود شروع می کنیم.”
مک فرسون خاطرنشان کرد: “ما تقریباً 20 سرویس اشتراک ممتاز داریم.”، وی افزود که انتظار دارد تا پایان سال 2023 این تعداد را به “حدود 50” افزایش دهیم. او توضیح داد.
با این حال، این تلاشی برای تجمیع برنامه های کاربردی جهان نیست – این کاری نیست که ما انجام می دهیم. همیشه یک انتخاب انتخاب شده باقی خواهد ماند. و همچنین امید ما این است که با ایجاد بسته ها و پیشنهادات مصرف کننده محور با این خدمات، صنعت را به جلو ببریم.
ورایزون سه ماهه سوم را با 122 میلیون اتصال خردهفروشی به پایان رساند و 25 درصد از مشتریان تلفنهای بیسیم مصرفکننده اکنون دستگاههایی با قابلیت 5G دارند. بخش مصرف کننده آن 234000 شبکه بی سیم ثابت اضافه شده در سه ماهه سوم و 58000 اضافه شدن شبکه اینترنت Fios را شمارش کرد. ماموریت اصلی این شرکت ادامه رشد است، بنابراین در مورد استراتژی رسانه ای و استراتژی شرکت این روزها این نیز آخرین مرحله است.
مک فرسون اشاره کرد که برنامههای بلندمدت ممکن است شامل خدمات همراه در پلتفرم خود نیز باشد.
“باز هم، هیچ یک از اینها هنوز اعلام نشده است – اما در مورد بسته ای فکر کنید که در آن مشتری می تواند خدمات اشتراک ویدئویی را دریافت کند، چیزی که مربوط به سلامت و تندرستی است – همانطور که Peloton و Calm را ارائه می دهیم. ما ممکن است شروع به انجام خدمات تحویل کنیم – هر چیزی که اشتراک ماهانه باشد.
یکی از مزایای +Play یک سال رایگان Netflix Premium برای مشتریانی است که برای اشتراک ثبتنام میکنند – چیزی که Verizon به عنوان یک ابتکار بازاریابی به آن کمک میکند.
«همانطور که با نتفلیکس رو به جلو پیش میرویم، کارهای هیجانانگیز دیگری را در آن فضا انجام خواهیم داد تا جایی که فکر کنیم با نسل بعدی به کجا برویم – شاید بستهبندی نسل بعدی و انواع دیگر پیشنهادات با همه شرکایمان. ” ما آزمایش های بزرگی داریم. به آن به عنوان راهی برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود فکر کنید.
این نوع پیشنهادها در آینده نزدیک در دسترس نخواهند بود. در عوض، هنگامی که این سرویس در اواخر امسال از آزمایش بتا خارج شد، مک فرسون گفت تمرکز Verizon بر بهبود “ویژگی ها و عملکرد، زیباتر کردن همه چیز و حذف نقاط اصطکاک در جریان خرید” خواهد بود.
Verizon تأیید کرد که برنامه برای در دسترس قرار دادن +Play برای مشتریان غیر Verizon از قبل اعلام نشده بود.
یک سخنگوی گفت: «و در این مرحله، همه گزینهها برای تکامل این پلتفرم روی میز هستند.