

Byju’s تغییری کلیدی در استراتژی فروش خود ایجاد کرده است و از یک رویه تجاری که در طول سالها مورد انتقاد غول edtech بوده است، فاصله گرفته است.
این استارتآپ مستقر در بنگلور که با ارزشترین استارتآپ هند است، روز دوشنبه اعلام کرد که فروشندگان آن دیگر به خانههای دانشآموزان سر نمیزنند تا با والدینشان صحبت کنند. در عوض، کل نیروی فروش اکنون از دفتر کار می کند و به والدینی که فرزندانشان علاقه آشکاری به اشتراک در پلتفرم نشان داده اند، دسترسی پیدا می کنند.
این شرکت که از رویه اولیه خود در سال 2017 استفاده کرد، این تغییر را در اکتبر گذشته انجام داد و گفت که این انتقال مسئولیت پذیری و شفافیت بیشتری را برای نیروی کار به ارمغان می آورد و برای هر دو طرف معادله بهتر است.
مرینال موهیت، مدیرعامل تجارت هند بایجو در مصاحبه ای به TechCrunch گفت، تاکتیک جدید فروش به Byju’s اجازه می دهد تا دامنه خود را در کشور گسترش دهد و در حال حاضر نرخ تبدیل بالاتری را برمی گرداند.
کووید به افزایش آگاهی از مقوله یادگیری آموزش آنلاین و شناخت برند Byju کمک کرده است. علاوه بر این، ما در حال حاضر چندین محصول داریم. به همین دلیل است که ما به سمت «فروش داخلی» می رویم.
سفر فروش اکنون فقط پس از دانلود برنامه من و استفاده مکرر و طولانی مدت از آن شروع می شود. اگر برنامه را دانلود نکنید یا محصول ما را دوست نداشته باشید، با شما تماس نخواهیم گرفت.
edtech هندی در طول سالها به دلیل تاکتیکهای فروش تهاجمیاش مورد انتقاد قرار گرفته است، با این ادعا که برخی از کارمندان آن پیشنهادات گمراهکنندهای به والدین ارائه کردهاند. Byju’s طیف وسیعی از پلتفرمهای یادگیری دانشآموزی را از محتوا و کلاسهای رایگان گرفته تا درسهای ترکیبی در مراکز خود در بازار آسیای جنوبی ارائه میدهد.
Mohit، که سال گذشته به عنوان رئیس هند برگزیده شد، گفت که این اصلاحات شفافیت بیشتری را با والدین و آنچه فروشندگان به آنها می گویند به ارمغان می آورد.
من 120 دفتر داشتم، دانلودهای من از همه جا می آمد، اما فقط توانستم به 20 درصد از آن کاربران برسم. در فروش داخلی مکان یابی مانعی ندارد. همه این تماسها ضبط میشوند تا بدانیم چه چیزی به والدین ارائه میشود. ما شفافیت بیشتری با والدین داریم.»
او گفت که اگر کسی دقیقاً نداند چگونه به سؤالات والدین پاسخ دهد، استارتاپ می تواند تخصص بیشتر و کارکنان مناسب را در زمان واقعی به خود بیاورد.
فروش بخش مهمی از موفقیت Byju است. کلاسهای این استارتآپ بر اساس مدل دو معلمی کار میکنند، که در آن درسها از طریق ویدیوی از پیش ضبطشده تدریس میشوند در حالی که یک معلم در محل یا زنده به سؤالات دانشآموزان پاسخ میدهد.
فلسفه این استارت آپ از ابتدا ارائه بهترین آموزش به دانش آموزان بوده است و این به معنای تکیه بر درس های معلمان خاص به عنوان مبنای پیشنهادات آن است. بازاریابان وظیفه دارند مزایای این مدل را توضیح دهند.