

Flipkart یک پیشنهاد متاورس را برای کاربران راه اندازی کرده است تا بتوانند به صورت تعاملی محصولات جدید را کشف و خرید کنند، آخرین شرط از غول تجارت الکترونیک هند در حالی که با پیشنهادات web3 برای بهبود تجربه مشتری خود آزمایش می کند.
شرکت مستقر در بنگالورو تحت حمایت Walmart با eDAO، شرکتی که توسط Polygon انکوبه شده است، برای راه اندازی متاورس که Flipverse نام دارد، شریک شده است. این پیشنهاد در مرحله آزمایشی است و هدف آن جلب علاقه در فصل تعطیلات این ماه است.
در Flipverse، که در روز دوشنبه در برنامه اندروید Flipkart به صورت زنده منتشر شد، این شرکت تجربیات “بازی، تعاملی و همه جانبه” را برای کاربران ارائه می دهد که در آن آنها می توانند امتیاز وفاداری شرکت – سوپرکوین ها – و همچنین کلکسیون های دیجیتالی از برندهای شریک را جمع آوری کنند. آنها خرید می کنند.
فلیپکارت در جلسهای در روز دوشنبه گفت: طیف گستردهای از برندها از جمله Puma، Noise، Nivea، Lavie، Tokyo Talkies، Campus، VIP، Ajmal Perfumes و Himalaya برای ایجاد تئاترهای تجربی در Flipverse همکاری میکنند.
این شرکت گفت: “ایده این است که میلیون ها کاربر Flipverse را تجربه کنند و درها را به روی آینده خرید باز کنند.” مدیران شرکت اذعان کردند که ارائه وب 3 آن در مرحله آزمایشی است، اما گفتند مطمئن هستند که این شرکت می تواند در نهایت به بخش مهمی از آینده Flipkart تبدیل شود.

اسلاید از ارائه Flipkart (تصویر: Flipkart)
Flipkart و رقیب اصلی آن در هند، آمازون، به طور فزاینده ای پیشنهادات خود را برای دستیابی به مشتریان جدید در بازار جنوب آسیا و حفظ پایگاه وفادار خود گسترش می دهند. آمازون اواخر ماه گذشته خرید زنده به سبک QVC را در هند راهاندازی کرد و ارتشی متشکل از 150 سازنده را برای میزبانی برنامههای زنده و محصولاتی در ویدیوها به نمایش گذاشت.
اگرچه ما به تازگی شروع به خراش دادن سطح آنچه در متاورس ممکن است کردهایم، تجارت الکترونیک را یکی از موارد استفاده قاتل میدانیم. ترکیب برندهای برتر با تخصص تجارت الکترونیک Flipkart در یک محیط مجازی، خرده فروشی آنلاین را همانطور که می شناسیم متحول خواهد کرد. Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران Polygon، در بیانیه ای گفت: Flipverse بیان زنده و قابل مشاهده متاورژن خواهد بود و من مفتخرم که این فعال سازی در Polygon اتفاق می افتد.
مشارکت گسترده تر با Flipkart آخرین پیروزی Polygon برای جذب برندهای بزرگ است. پلتفرم مقیاسپذیری اتریوم در ماههای اخیر با تعدادی از شرکتها از جمله Stripe، Meta و Starbucks همکاری کرده است.
Flipverse اولین حمله Flipkart به web3 نیست. این شرکت در اوایل سال جاری با Carl Pei’s Nothing همکاری کرد تا NFT های انحصاری را به کسانی که گوشی هوشمند را از این پلتفرم خریداری می کنند، بدهد.
نارن راولا، معاون رئیسجمهور و رئیس استراتژی محصول و پیادهسازی در آزمایشگاههای فلیپکارت، گفت: «رشد تجارت الکترونیک در آینده تحت تأثیر فناوریهای قانعکننده امروزی خواهد بود و متاورس یکی از انقلابهای مهم در این عرصه با پتانسیل عظیم است. بیانیه.
راهاندازی Flipverse همچنان بر صنایع نوآورانه مانند تجارت الکترونیک تأثیر میگذارد و تجربه مشتری را افزایش میدهد و در عین حال یک تجربه خرید بازیسازی شده و جذاب را فراهم میکند، بهویژه با توجه به پذیرش پلتفرمهای متاورس و وب۳ توسط چندین برند در هند.» با دسترسی مشتریان به برندها، پیشنهادات، سوپرکوینها و کلکسیونهای دیجیتالی مورد علاقهشان، هدف ما افزایش تجربه خرید آنها در یک محیط مجازی و فراگیر است.»
(بیشتر در آینده)