
آیا آماده راه اندازی استارتاپ یک میلیون دلاری هستید؟ قبل از شروع: آیا قصد دارید یک سنتور، یک اسب شاخدار یا شاید یک دکورون بسازید؟
راه اندازی استارت آپ ها به یک درام وجودی تبدیل شده است، تا حدی به این دلیل که بسیاری از بنیانگذاران در اندازه کل بازار آدرس پذیر (TAM) که امیدوارند در آن رقابت کنند اغراق می کنند.
در TechCrunch Disrupt، من با سه سرمایه گذار در مورد نحوه استفاده از TAM برای هدایت تصمیم گیری صحبت کردم. همه موافق بودند که این عدد به خودی خود بسیار کمتر از فرآیند تولید آن اهمیت دارد.
دینا شاکر، یکی از شرکای لوکس کاپیتال، می گوید: «نحوه محاسبه و طرز فکر موسس در مورد آن لزوماً به ما درباره کسب و کار یا آینده آن نمی گوید، بلکه نحوه تفکر بنیانگذار در مورد راه اندازی یک شرکت را نشان می دهد.
مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است.
از کد تخفیف استفاده کنید TCP PLUS ROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ در اشتراک یک یا دو ساله.
آیدان سنکوت، موسس و شریک مدیریت Felicis Ventures، گفت: “تقریباً مطمئن هستید که اشتباه می کنید.” “این یا خیلی بزرگ یا خیلی کوچک خواهد بود.”
کارا نورتمن، شریک مدیریت Upfront Ventures، گفت که اعداد TAM ارائه شده در ارائه، احتمال سرمایه گذاری او را کنترل نمی کند.
“من می خواهم بگویم [it is] مهمتر است که بتوانید بیان کنید که یک چیز چقدر میتواند بزرگ شود و نشان دهید که اگر زود است، یک فرآیند فکری در مورد TAM دارید.» او گفت.
انتخاب یک TAM افسانهای نشانههای دلار را در چشم سرمایهگذاران قرار نمیدهد، زیرا اعداد غیرواقعی منعکسکننده انتظارات غیرواقعی هستند، یک پرچم قرمز برای هر VC.
همانطور که سنکوت گفت، “یک برنامه نباید دقیق باشد – یک برنامه باید در جهت درست باشد.”
خیلی ممنون که این هفته TC+ را خواندید!
والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
@پروتاگونیست شما
3 سرمایهگذار توضیح میدهند که چگونه استارتآپهای مبتنی بر فناوری اطلاعات مالی میتوانند از بحران جان سالم به در ببرند

اعتبار تصویر: کوزما (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
واکنش سرمایهگذاران فناوری املاک و مستغلات که متفکران امور مالی هستند، نسبت به کاهش مداوم بازارهای عمومی چگونه است؟
گزارشگر ارشد مری آن آزودو با سه VC مصاحبه کرد تا درباره نحوه مشاوره آنها به شرکت های نمونه کار خود، اینکه کدام نوع از استارت آپ ها برای مقابله با رکود بهترین موقعیت را دارند و چگونه ریسک را مدیریت می کنند، بیشتر بداند:
- پیت فلینت، شریک عمومی، NFX
- Zach Ahrens، یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی، MetaProp
- نیما ودلیک، کارگردان Thomvest Ventures
چگونه جاش فابیان بنیانگذار متافی با ساخت عمومی مورد توجه 776 قرار گرفت

اعتبار تصویر: کلی سالیوان/گتی ایماژ
در TechCrunch Disrupt، جاش فابیان، مدیر عامل پلتفرم یادگیری بازیهای ویدیویی متافی، توضیح داد که چرا متعهد به «ساخت عمومی» یا به اشتراک گذاشتن جنبههایی از سفر بنیانگذارش با مخاطبان است.
مصرف کنندگان به شرکت ها اعتماد ندارند. من به شرکتها اعتماد ندارم.» فکر نمیکنم هیچ یک از شما این کار را انجام دهید، حتی اگر خودتان مدیریت کنید.
کیتلین هالووی، شریک موسس 776 (یک سرمایه گذار در متافی)، گفت که رویکرد فابیان یک نفس تازه بود. او گفت: «ما فقط توانستیم به عنوان مردم با هم درگیر شویم و صحبت کنیم، و جاش داستان خود را به روشی بسیار متفاوت برای ما تعریف کرد.
او گفت: “این نه تنها از منظر تجاری بسیار جذاب بود، بلکه از منظر انسانی نیز فوق العاده جذاب بود.”
آیا پشته داده های مدرن فقط شراب قدیمی در یک بطری جدید است؟

اعتبار تصویر: میخائیل دیمیتریف (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
قبل از اینکه آشیش کاکران مدیر شرکت Thomvest Ventures شود، او یک مهندس داده بود که دادههای متفاوت مصرفکننده را به پیشنهادات بهینهسازی شده برای مخابرات مصرفکننده تبدیل کرد.
او در پست مهمان TC+ نوشت: «بخشی از کار من شامل بازکردن فیدهای داده رمزگذاری شده، حذف ردیفها یا ستونهایی بود که دادههای از دست رفتهاند، و نقشهبرداری از فیلدها به مدلهای داده داخلی ما». سپس تیم آمار ما از داده های تمیز و به روز شده برای مدل سازی بهترین پیشنهاد برای هر خانواده استفاده می کند.
از آنجایی که مجموعه دادههای امروزی حاوی اطلاعات بیشتری هستند، «قوانین در مورد نحوه استفاده از دادهها برای مزیت رقابتی بازنویسی میشوند و زمان زیادی از ظهور برندگان نمیگذرد».
در یک غواصی عمیق، او پشته های داده های مدرن و قدیمی را برای شناسایی روندهای کلیدی برای شرکت ها و فرصت ها برای بنیانگذاران و سرمایه گذاران مقایسه می کند.
کاکران میگوید: «تمرینکنندگان هنگام ساخت خطوط لوله دادههای سازمانی از انتخاب رنج میبرند.
توصیه سرمایه گذاران در دوران رکود: نترسید

اعتبار تصویر: کلی سالیوان/گتی ایماژ
این روزها کمتر سرمایهگذار چک مینویسد، اما در ماههای اخیر چه توصیههایی به شرکتهای پرتفوی خود کردهاند؟
مری آن آزودو با سه مدیر اجرایی در TechCrunch Disrupt صحبت کرد تا درباره استراتژی هایی که آنها برای حفظ در مسیر و آرامش تبلیغ می کنند بیشتر بیاموزد.
- اریک گلیمن، مدیر عامل، Ramp
- Thejo Kote، مدیر عامل، پایگاه هوایی
- روث فاکس بلدر، شریک، Anthemis
بلدر گفت: «همه باید در مورد محیط کلان که در حال ورود به آن هستیم واقعاً شفاف باشند. “احتمالاً طولانی خواهد بود و بسیار مهم است که عاقل باشید اما اهداف خود و اینکه چرا در وهله اول کسب و کار را شروع کرده اید از دست ندهید.”
6 معیار کلیدی که می تواند به استارتاپ های SaaS کمک کند تا از این رکود جان سالم به در ببرند

اعتبار تصویر: اندی رایان (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
موفقترین شرکتهایی که من برای آنها کار کردهام، روابط فرااجتماعی را با مشتریان تقویت میکنند، به همان شیوه که بسیاری از ما انرژی احساسی را به دنبال زندگی افراد مشهور سرمایهگذاری میکنیم.
سودهش نیر، مدیر عامل ThoughtSpot می نویسد: در طول یک رکود، “هدف این است که علائم هشدار دهنده را زودتر تشخیص دهید و مسیر درست را طی کنید، و این علائم اغلب در خرده نان پنهان می شوند.”
همه صنایع به طور یکسان تحت تأثیر قرار نمیگیرند، بنابراین تصور نکنید که مشتریان شما در سال جاری هزینههای خود را کاهش میدهند فقط به این دلیل که سرفصلها تیره و تار هستند.
نکاتی برای برندهای تجارت الکترونیک که به دنبال به دست آوردن سهم بیشتری از بازار در این فصل تعطیلات هستند

اعتبار تصویر: جاستین سالیوان (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
بابانوئل لیستی تهیه می کند و دو بار قبل از هر فصل تعطیلات آن را بررسی می کند. آیا استارتاپ تجارت الکترونیک شما می تواند همین ادعا را داشته باشد؟
Guru Hariharan، مدیر عامل و موسس CommerceIQ مینویسد: «مصرفکنندگان در حال حاضر با تورم و رکود غیررسمی زندگی میکنند و میتوانیم انتظار خرید انتخابی و آگاهانهتر از قیمت را داشته باشیم.
اکنون که مردم «در خریدهای ضروری روزمره خود احساس فشار میکنند» و فصل خرید تعطیلات زودتر شروع میشود، «شرکتها باید آماده باشند تا استراتژی تخفیف، برنامهریزی موجودی و هزینه بازاریابی تبلیغاتی خود را با تغییر محیط تغییر دهند».
سوفی عزیز: دانشجویان چگونه می توانند با حفظ وضعیت مهاجرتی خود کار یا راه اندازی یک استارتاپ داشته باشند؟

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch
سوفی عزیز
من در دانشگاهی در آمریکا در رشته بیوانفورماتیک تحصیل می کنم
چه گزینه هایی برای کار قبل و بعد از فارغ التحصیلی در ویزای دانشجویی خود دارم؟ آیا هیچ یک از این گزینه ها به من اجازه می دهد استارت آپ خود را راه اندازی کنم؟
– تمایل به کار