منو سایت

عرشه 500 هزار دلاری Syneroid • TechCrunch

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
عرشه 500 هزار دلاری Syneroid • TechCrunch

Syneroid اخیرا مطرح شده است سرمایه 500000 دلاری برای آوردن چیزی بین ریزتراشه و قلاده سگ به بازار. این شرکت قطعات جالبی را در بازار پیدا می کند، اما عرشه، به طور کلی، کمی به دلخواه باقی می ماند. ما بیشتر از اشتباهات یاد می‌گیریم تا کمال، بنابراین فکر کردم که برای تفکیک زمین این هفته خیلی خوب است که در آن شیرجه بزنم!


ما به دنبال عرشه‌های منحصربه‌فرد بیشتری برای نابودی هستیم، بنابراین اگر می‌خواهید عرشه‌های خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.


در این عرشه اسلاید می شود

در طول این خرابی در سایت، شرکتی را خواهید دید که با نام های Syneroid و GPC Smart شناخته می شود – نام رسمی شرکت اولی است، اما برندی که برای پلتفرم و محصولاتش استفاده می کنند دومی است. شرکت به من گفت که این دور ارزش گذاری 3.9 میلیون دلاری را جمع آوری کرده است.

این شرکت از یک عرشه 12 لغزنده فشرده برای ارائه خود استفاده می کند و هیچ اطلاعاتی ویرایش یا حذف نشده است.

  1. پوشش شیشه ای
  2. اسلاید مشکل
  3. پیست مسابقه
  4. اسلاید راه حل
  5. اسلاید مزیت رقابتی
  6. اسلاید برای داستان / گرفتن
  7. اسکیت اندازه بازار
  8. بازارهای هدف / اسلاید رفتن به بازار
  9. اسلاید تیم
  10. اسلاید مالی عملیاتی
  11. یک اسلاید بپرسید
  12. اسلاید تماس

سه چیز برای دوست داشتن

Syneroid در حال ورود به بازاری است که درک آن بسیار آسان است: حیوانات گمشده چیزی هستند که اکثر ما به هر طریقی در آن تجربه داریم. این یک مزیت است زیرا نیازی نیست بازار را با جزئیات توضیح دهید. همچنین به این معنی است که شرکت حتی در تلاش برای جلب توجه با دیواری از رقبای بالقوه روبرو است. این یک چالش است و جالب است که ببینیم Syneroid چگونه آن را مدیریت می کند.

شکاف بین ادراک شده و واقعی را پر کنید

عرشه 500 هزار دلاری Syneroid • TechCrunch

[Slide 2] اسلاید نمای کلی کار بسیار خوبی برای اطلاع رسانی به سرمایه گذاران انجام می دهد. اعتبار تصویر: برچسب های هوشمند GPC

از آنجایی که شرکت وارد بازاری می شود که نسبتاً به خوبی شناخته شده است، چالش آن توضیح نیست که چه کاری انجام می دهد، بلکه این است که چگونه بازار را به جلو می برد. اسلاید دوم این شرکت یک اسلاید “نمای کلی” نامگذاری شده است که به سرعت به درک چالش کلی پیش روی این بخش خاص از بازار کمک می کند.

سرمایه‌گذار احتمالاً حداقل برخی از این را می‌داند، اما این گلوله‌ها هرگونه پیش‌فرض‌هایی را که سرمایه‌گذار ممکن است داشته باشد تکمیل می‌کنند (یا کمی تصحیح می‌کنند) و دلتای بین آنها را صاف می‌کنند. ادراک در بازار و در واقعیت های حضور در این بازار. این اسلاید – در حالی که کاملاً پرکلام است – کار بسیار خوبی برای برطرف کردن هرگونه سوء تفاهمی که ممکن است یک سرمایه گذار داشته باشد انجام می دهد.

با گفتن این موضوع، چند سوال مهم را نیز مطرح می کند. حیوانات خانگی از دست رفته تنها بخشی از چالش هستند. حیوانات خانگی دزدیده شده قلاده هایشان را برمی دارند و حیوانات ولگرد گاهی اوقات می توانند قلاده شان را بردارند. Syneroid واقعاً با هیچ یک از سناریوها مطابقت ندارد.

مروری عالی از مسابقه

بسیار نادر است که ببینیم یک استارتاپ بررسی رقبای خود را در کانون توجه قرار دهد، اما فکر می‌کنم در این مورد این یک حرکت واقعا هوشمندانه بود. باز هم، این یک بازی عمیق فناوری یا یک بازار پوشیده از رمز و راز نیست. من گمان می کنم که اکثر سرمایه گذاران بالقوه بتوانند دو رقیب اصلی را پیدا کنند. پرداختن به این موضوع به طور مستقیم کمی دفاعی به نظر می رسد، اما با توجه به بازار، فکر می کنم در این مورد بسیار منطقی است. در اینجا نحوه برخورد شرکت با آن آمده است:

عرشه 500 هزار دلاری Syneroid • TechCrunch

[Slide 3] برخورد با جایگزین های رقابتی خیلی زود در یک عرشه اسلاید غیرعادی است، اما احتمالاً حرکت خوبی در این مورد است. اعتبار تصویر: برچسب های هوشمند GPC

تعدادی از رقبای آشکار در این فضا وجود دارد، از جمله متداول ترین تگ های فلزی حکاکی شده یا میکروتراشه های تزریقی موجود که مزایا و معایب خود را دارند. همچنین آخرین نسل قلاده های سگ جی پی اس مانند Fi، Whistle، Fitbark و غیره وجود دارد که در این فضای رقابتی در نظر گرفته نمی شوند.

اگر حیوان دزدیده شود، دزد به سادگی یقه را دور می اندازد، و در آن مرحله واقعاً مهم نیست که چه چیزی روی یقه است.

این اسلاید درک درستی از فضای رقابتی را نشان می دهد. من دوست دارم که این شرکت تصمیم گرفت تا از قبل به این موضوع رسیدگی کند. من فکر می‌کنم این مهم و راهی عالی برای عبور از آشکارترین فشار سرمایه‌گذاران است.

همانند اسلاید قبلی، اگرچه وجود آن دلگرم کننده است، اما سوالاتی را ایجاد می کند. من فکر می‌کنم قلاده سگ کد NFC/QR جالب است، اما من برای دیدن اینکه چگونه آنها اساسا بهتر از برچسب‌های حکاکی شده استاندارد هستند، مشکل دارم. برچسب دقیق حکاکی شده با لیزر در عکس، همانطور که در اسلاید نشان داده شده است، 15 دلار قیمت ندارد، اما می توان آن را از آمازون – کاملا سفارشی – با قیمت 4 دلار، با چهار خط متن در هر طرف برچسب فلزی، سفارش داد.

البته، نمی‌توانید اطلاعات را «به‌روزرسانی» کنید، اما صاحبان حیوانات خانگی احتمالاً می‌توانند هر بار که نقل مکان می‌کنند یا شماره تلفن خود را تغییر می‌دهند، 4 دلار بپردازند. شما نمی توانید اطلاعات مکان را وارد کنید، اما شخصی که علاقه مند به گرفتن توله سگ ولگرد است احتمالا می تواند با آدرس و جزئیات به صاحبش پیامک ارسال کند یا با او تماس بگیرد. باز هم، اگر حیوان دزدیده شود، دزد به سادگی قلاده را به طور کامل دور می اندازد، و در آن مرحله واقعاً مهم نیست که چه چیزی روی یقه است. در مورد ردیابی، Apple AirTag ممکن است راه حل خوبی برای این مواقع باشد (اما پرتاب AirTag در بوته ها به همان راحتی است که هر یقه دیگری).

این اسلاید نشان می دهد که بنیانگذاران چالش ها را با پیام رسانی و موقعیت خود درک می کنند، اما همچنین نشان می دهد که پاسخ های او در حال پیشرفت است.

جانور در بازار

بازار حیوانات خانگی، چه در ایالات متحده و چه در سطح جهانی، فوق العاده بزرگ است. سرمایه‌گذاران این را می‌دانند، اما افزودن یک یادآوری نمی‌تواند آسیبی به آن وارد کند. شما مجبور نیستید عکس بگیرید خیلی بزرگ از سهم بازار برای ایجاد یک تجارت بسیار مهم در اینجا.

عرشه 500 هزار دلاری Syneroid • TechCrunch

[Slide 7] سلام سایز بازار اعتبار تصویر: برچسب های هوشمند GPC

یکی از چیزهایی که سرمایه گذاران بیش از هر چیز دیگری آن را دوست دارند، بازار بزرگ و رو به رشد است. پوشیدنی‌های حیوانات خانگی قطعاً در این دنیا واجد شرایط هستند، و احساس اصلی من این است که پوشیدنی‌های هوشمند (به‌ویژه ردیاب‌های GPS) یک محرک ارزشمند در این زمینه خواهند بود. احتمالاً جایی برای محصولی مانند GPC وجود دارد که بتواند کارت های خود را به درستی بازی کند و بازار خوبی برای مشتریان خود پیدا کند. قیمت گذاری در اینجا حیاتی خواهد بود. این محصولی برای افرادی خواهد بود که چیزی زیباتر از یک برچسب حکاکی شده، اما چیزی ساده تر (یا ارزان تر / آسان تر برای استفاده) از یک ردیاب GPS می خواهند.

این اسلاید حجم کل بازار را نشان می‌دهد، که عالی است، اما اگر شرکت چیزی در مورد اینکه فکر می‌کند بازار خدماتش چیست و چگونه می‌خواهد به دنبال آن مشتریان برود، بیشتر دوست دارم.

چیزی که می توانید از این اسلاید به عنوان یک استارت آپ یاد بگیرید؟ در مورد اندازه بازار خود شفاف باشید و نشان دهید که بزرگ و پرطرفدار است.

در ادامه این حذف، به سه چیز که Syneroid می‌توانست بهبود دهد یا متفاوت انجام دهد، همراه با پلتفرم کاملش می‌پردازیم!