
یوتیوب در حال ایجاد تغییری است که بر نحوه نمایش ویدیوها در پلتفرم خود تأثیر می گذارد. این شرکت امروز طراحی مجددی را اعلام کرد که اکنون محتوای ویدیویی را به سه بخش مختلف در تمام صفحات کانال جدا میکند – یکی برای محتوای قدیمی YouTube سنتی، دیگری فقط برای YouTube Shorts و سومی برای ویدیوهای زنده، از جمله پخشهای زنده گذشته، فعلی و آینده. .
این تغییرات به کاربران امکان می دهد تا به راحتی به انواع ویدیوهای یوتیوبی که می خواهند تماشا کنند دسترسی داشته باشند، حرکتی که YouTube می گوید بر اساس بازخورد کاربران انجام داده است. در انتشاری، این شرکت گفت که از بینندگان شنیده است که میخواهند در هنگام کاوش در صفحه کانال سازنده، به انواع محتوایی که بیشتر به آن علاقه دارند پیمایش کنند، که منجر به این تغییر میشود.
این بهروزرسانی همچنین به این معنی است که محتوای Shorts و پخشهای زنده دیگر در بخش ویدیوهای اصلی صفحه کانال یافت نمیشوند – چیزی که ممکن است برای بینندگان قدیمی YouTube که از نفوذ محتوا به شکل کوتاه YouTube در کانالهای مورد علاقه خود قدردانی نکردهاند جذاب باشد. فید ویدیویی در ماه های اخیر
با این حال، برای کسانی که انجام دادن مانند تماشای Shorts، طراحی مجدد راهی به YouTube می دهد تا آنها را به سمت ویدیوهای کوتاه تر هدایت کند. اکنون، وقتی کاربران ویدیوهای Shorts را در فید Shorts در برنامه اصلی YouTube تماشا میکنند، سپس به کانال سازنده هدایت میشوند، مستقیماً به این بخش جدید Shorts فرستاده میشوند تا حتی محتوای Shorts بیشتری را تماشا کنند. این میتواند به YouTube کمک کند تا بازدیدهای خود را برای Shorts افزایش دهد، زیرا این کاربران دیگر مانند قبل فوراً از محتوای طولانی سازنده غافل نخواهند شد.
بازخورد اولیه کاربران توییتر که به پست یوتیوب در مورد این تغییرات پاسخ دادند مثبت بوده است، و کاربران قدردانی خود را برای دادن هر نوع محتوا به یک دسته جداگانه ابراز کردند.

اعتبار تصویر: یوتیوب
این طراحی مجدد به دنبال یکی دیگر از بهروزرسانیهای اصلی یوتیوب در این ماه صورت میگیرد که در نهایت دستههای یوتیوب را به شکل @username معرفی کرد. این نامهای کاربری اکنون به سازندگان اجازه میدهد کانال خود را شناسایی کنند و با بینندگان خود در YouTube Shorts، صفحات کانال، در توضیحات ویدیو، نظرات و موارد دیگر تعامل داشته باشند.
یوتیوب می گوید طراحی مجدد برگه از امروز آغاز می شود و در هفته های آینده برای همه کاربران در همه دستگاه ها در دسترس خواهد بود.