

سامسونگ دو کارت اعتباری را در هند راهاندازی کرده است و وارد یک دسته شلوغ شده است که در آن بیش از 50 شرکت به شدت برای جلب توجه مصرفکنندگان در دومین بازار بزرگ اینترنت جهان رقابت میکنند.
این غول کره جنوبی اعلام کرد که با Axis Bank مستقر در بمبئی و پردازشگر پرداخت جهانی Visa برای راه اندازی آنچه که Samsung Axis Bank Credit Card می نامد، همکاری کرده است. مدیران این شرکت در رویدادی در دهلی نو گفتند مصرفکنندگانی که محصولات و خدمات سامسونگ را از طریق یکی از این دو کارت خریداری میکنند، در تمام طول سال 10 درصد بازگشت نقدی دریافت خواهند کرد.
(در کارت Signature سقف ماهیانه 2500 روپیه هند (31 دلار) وجود دارد، در حالی که کارت Infinite این محدودیت را چهار برابر می کند. بازگشت نقدی سالانه 10000 روپیه هند (123 دلار) در کارت امضا و 20000 روپیه هند (246 دلار) در کارت است. نا محدود.)
سامسونگ، دومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند هند، گفت که گزینه های تامین مالی کارت اعتباری “هیجان انگیز” را نیز به مشتریان ارائه می دهد. مدیران گفتند که این کارت ها به طور خاص با هدف ارائه خدمات به مصرف کنندگان در شهرهای کوچکتر هند است.
اگرچه فضایی که سامسونگ وارد آن می شود شلوغ است، اما بدون شک این فرصت عالی است. بانکهای هندی بیش از یک میلیارد کارت نقدی برای مشتریان در این کشور صادر کردهاند، اما طبق برآوردهای صنعت، کمتر از 25 میلیون فرد منحصربهفرد در کشور کارت اعتباری دارند.
مشتریان برای خرج کردن از طریق کارتهای خود جوایزی دریافت میکنند و به معاملات محلی از جمله خدمات تحویل غذا Zomato، تجارت الکترونیک مد Myntra، داروخانه آنلاین Tata’s 1mg، خواربارفروش Bigbasket و Urban Company دسترسی خواهند داشت.
اعلامیه روز دوشنبه بر تلاش فزاینده سازندگان گوشی های هوشمند برای گسترش خدمات خود تاکید می کند. غول چینی شیائومی که بازار گوشی های هوشمند این کشور را اداره می کند، در سال 2019 یک سرویس پرداخت مبتنی بر UPI را در هند راه اندازی کرد و از سال گذشته شروع به وام دادن به مشتریان کرد. (سامسونگ در سال 2017 سرویس پرداخت Samsung Pay خود را با پشتیبانی از UPI در هند راه اندازی کرد.)
کارتهای دارای برند مشترک عموماً یک «برد-برد برای بانک، برند شریک و مشتریان» هستند، زیرا به کاربران قدرتمند یک برند اجازه میدهند تا با صرف هزینه بیشتر با نام تجاری، از مزایای بیشتری بهره ببرند.
یکی از مدیران فینتک مستقر در بنگلور به TechCrunch گفت: «این برند وفاداری بیشتری از کاربران خود دریافت میکند، در حالی که بانک آشکارا با دسترسی به مجموعهای از مشتریان متفاوت، با کسب مشتری از برند یا کاربران وفادار آن برند، سود میبرد. ، درخواست ناشناس ماندن هنگام اظهار نظر در مورد محصولات یک شرکت دیگر.
هزینه سالانه کارت Signature قبل از مالیات 6.13 دلار است، در حالی که کارت Infinite 10 برابر آن هزینه می کند. این شرکت گفت که به زودی پذیرش درخواست های مشتریان برای کارت ها را آغاز خواهد کرد.
در سامسونگ، ما معتقدیم که زندگی مشتریان خود را از طریق قدرت نوآوری متحول کنیم. کارت اعتباری Samsung Axis Bank که توسط Visa ارائه میشود، نوآوری بزرگ بعدی ما در هند است که نحوه خرید محصولات سامسونگ و هزینه خدمات مشتریان ما را از طریق یک سری ویژگیهای پیشرو در صنعت تغییر میدهد. کن کانگ، رئیس و مدیر عامل سامسونگ جنوب غرب آسیا، در بیانیهای گفت: ما هیجانزده هستیم که کنترل را در دست کاربران خود قرار دهیم.