
در دوره قبلی، روزنامه نگاران مشتاق به نیویورک نقل مکان کردند، بازیگران مشتاق به هالیوود زیارت کردند، و بنیانگذاران جسور فناوری به منطقه خلیج نقل مکان کردند تا بتوانند سرمایه و استعداد را جذب کنند.
اما سانفرانسیسکو دیگر مرکز جهان استارتاپ نیست و مدتی است که نبوده است.
شهرهایی مانند بولدر، دیترویت و آستین مدتها قبل از همهگیری، اکوسیستمهای فناوری نوظهوری داشتند که سرمایهگذاران خطرپذیر را مجبور به ارائه از طریق Zoom کرد، و رسانههای اجتماعی زمین بازی را در مورد شبکه و روابط عمومی مساوی کردند.
مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCP PLUS ROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ در اشتراک یک یا دو ساله
الیزابت یین، یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی Hustle Fund هفته گذشته در TechCrunch Disrupt گفت: «چند سال پیش، با نگاهی به تجزیه و تحلیل خودمان، متوجه شدیم که بیشتر معاملات ما از طریق توییتر انجام می شود.
“اگر به مجموعه خود نگاه کنم، شرکت های من که در توییتر فعال هستند در واقع زمان آسان تری برای جمع آوری پول دارند زیرا سرمایه گذاران احساس می کنند آنها را می شناسند.”
خبرنگار Dominique-Madori Davies بحثی را با یین، مایک آسم (از بنیانگذاران M25) و شریک Accel، Rich Wong مدیریت کرد که جرقه هایی را برای بنیانگذاران مرحله اولیه که در کد منطقه 415 زندگی نمی کنند، ایجاد کرد و چای را در “ریچ ونگ” ریخت. بازارهای نوظهور رادارهای خود.
اگر به کل مکالمه علاقه دارید، پیوندی به یک ویدیو در انتهای مقاله وجود دارد. منتظر خلاصههای بیشتر از TC Disrupt در روزهای آینده باشید.
با تشکر برای خواندن،
والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما
5 نکته برای شروع یک بازار شلوغ بازی وب 3

اعتبار تصویر: چلسی سمپسون (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
هر محصول آنلاین به نوعی اثر شبکه نیاز دارد، اما بازیها منحصربهفرد هستند: بدون مشتریان بزرگ، وفادار و مشتاق، هیچ راهی برای ساخت محصولاتی وجود ندارد که بتوان درآمدزایی کرد.
کوری ویلتون، یکی از بنیانگذاران، میگوید: بازیهای بازی برای کسب درآمد (P2E) به ویژه در معرض این مشکل هستند، به همین دلیل است که «ساخت یک بازی موفق در درازمدت به معنای توسعه استراتژیهای کسب درآمد است که میتواند بر نوسانات بازار غلبه کند». مدیر عامل Mirai Labs، استودیوی بازی سازی Pegaxy.
در این آغازگر درباره بنیانگذاران P2E، ویلتون پیشنهاداتی را در مورد نحوه نزدیک شدن به سرمایهگذاران به اشتراک میگذارد، توضیح میدهد که چرا توکنها ابزار قابل اعتمادی برای جمعآوری سرمایه نیستند، و درباره «کسب درآمد از وب 2.0» اخیر بحث میکند.
چک لیست آماده سازی برای استارت آپ هایی که در شرف انجام بررسی های فنی هستند

اعتبار تصویر: تصویر پیکسل (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
روز سهشنبه، مت ون ایتالی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجزیه و تحلیل codebase Sema، یک پست مهمان درباره تأسیس تیمهایی که قرار است قبل از سرمایهگذاری یا خرید شروع به بررسی دقیق فنی کنند، به اشتراک گذاشت.
روز چهارشنبه، او چک لیست دقیقی را برای مدیران سطح C و مدیران ارشد مسئول کمک به VCها در تعیین اینکه آیا پایگاه کد آنها به اندازه کافی برای سرمایه گذاری ایمن است یا خیر، دنبال کرد.
- نقشه راه محصول
- کیفیت کد
- امنیت کد، شبکه و اطلاعات
- مالکیت معنوی
- فرآیند توسعه
- مشارکت تیم مهندسی
- DevOps
Pitch Deck Teardown: Palau Project 125,000 دلار تست از پیش بارگذاری شده

اعتبار تصویر: پروژه پالائو (در یک پنجره جدید باز می شود)
جمعآوری کمکهای مالی اشکال مختلفی دارد، اما از آنجا که بنیانگذاران اولیه اغلب برای اعتبار بخشیدن به ایدههای خود از خانواده و دوستان خود پول میآورند، میتواند خطرات عاطفی را افزایش دهد.
برای جمعآوری پول برای The Palau Project، اپلیکیشنی که به کاربران اجازه میدهد اثرات زیستمحیطی و مزایای تغذیهای مواد غذایی بستهبندی شده را بیابند، جروم کلوئتنز، بنیانگذار عرشه 22 اسلایدی با هدف 500000 دلار آماده کرد.
در پایان، تیم تنها 125000 دلار جمع آوری کرد.
سوفی عزیز: چگونه استارت آپ های اولیه می توانند شانس خود را برای گرفتن H-1B افزایش دهند؟

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch
سوفی عزیز
ما یک استارتاپ بیوتکنولوژی مخفی کاری در مراحل اولیه داریم.
آیا ما واجد شرایط درخواست یک بنیانگذار STEM OPT برای H-1B در قرعه کشی هستیم؟ آیا ارزشش را دارد یا جایگزین های بهتری وجود دارد؟
– بیوتکنولوژی نوپا
3 VC توضیح میدهند که چگونه بنیانگذاران میتوانند در هنگام اجرای طرح برجسته شوند

اعتبار تصویر: کلی سالیوان (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
در نوشته های انگیزشی که به خوبی فرسوده شده اند، حکمت زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، این نقل قول از ویل دورانت، مورخ و فیلسوف:
ما آنچه هستیم که مدام تکرار میکنیم. پس کمال عمل نیست، عادت است.
یک طرح عالی به چیزی بیش از جذابیت و مهارت های داستان سرایی نیاز دارد: سرمایه گذاران از بنیانگذاران انتظار دارند که بازار و رقبای خود را درک کنند و به آنها کمک کنند تا قبل از شروع جلسه آماده شوند.
Jomayra Herrera، شریک در Reach Capital گفت: “به طور کلی، من توصیه می کنم تقریباً یک نسخه تیزر از عرشه با داده ها و اطلاعات کافی داشته باشید تا به ما ایده دهد که از نظر سفر شرکت شما کجا هستید.”
“فقط اطلاعات کافی برای آماده شدن برای جلسه.”
5 روشی که استارتآپهای بیوتکنولوژی میتوانند ریسک را برای رشد پایدار در بلندمدت کاهش دهند

اعتبار تصویر: jayk7 (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
به دلیل تحقیق و توسعه و آزمایشهای بالینی، استارتآپهای علوم زیستی زمان طولانی دارند تا بتوانند محصولات سرمایهبر خود را به بازار عرضه کنند.
عمر خلیل، شریک Santé Ventures، می پرسد: “اما وقتی بودجه به طور ناگهانی خشک می شود، چه اتفاقی می افتد؟”
در یک پست مهمان برای TC+، او پنج استراتژی را برای استارتاپهای بیوتکنولوژی به اشتراک میگذارد که تلاش میکنند در زمستان آینده گرم بمانند.
هنوز خیلی زود است که بدانیم آیا این یک اصلاح کوتاه مدت است یا یک وضعیت عادی جدید که در آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد داشت.