
سومین کنفرانس جهانی سالانه Sight Tech، الف مجازی، رایگان و بسیار مقرون به صرفه این رویداد در 7 و 8 دسامبر تعدادی از بهترین متخصصان جهان را گرد هم می آورد که بر روی فناوری های کمکی، به ویژه هوش مصنوعی، برای افراد کم بینا یا نابینا کار می کنند. اگر این موضوع را دنبال نمیکنید، شاید این کار را انجام دهید، زیرا بسیاری از فناوریهای پیشرفته در طول سالها – فکر کنید OCR و NLP – در ابتدا با در نظر گرفتن افراد نابینا توسعه داده شدند و از آنجا به استفادههای رایجتر منتقل شدند. امروز ثبت نام کنید!
در رویداد امسال، ما جلساتی با سازندگان چندین دستگاه کمک بینایی جدید داریم و در مورد تصمیمات معماری فناوری که برای متعادل کردن قابلیتها با هزینه و استفاده از پلتفرمهای موجود صحبت میکنیم، صحبت خواهیم کرد.
ما همچنین برای اولین بار به دسترسی در VR خواهیم پرداخت، که یک منطقه بسیار نگران کننده است، زیرا اگر / زمانی که VR وارد دنیای سرگرمی و کسب و کار شود، بسیار مهم است که افراد کم بینا مانند امروز در هوشمند دسترسی داشته باشند. تلفنها و رایانهها به لطف صفحهخوانهایی مانند JAWS، VoiceOver و NVDA.
سومین بخش اصلی برنامه نویسی ما برای خود هوش مصنوعی است. هیچ کمبودی در مورد قابلیتهای هوش مصنوعی وجود ندارد، و مهم است که با بحث در مورد برخی محدودیتها و کاستیهای جدی در نحوه عملکرد هوش مصنوعی امروزی برای افراد دارای معلولیت، و به کل بشریت، مقابله کنیم. در عین حال، هوش مصنوعی شاید بهترین فناوری رایج برای افراد کم بینا باشد. درک هوش مصنوعی برای آینده همه افراد دارای معلولیت به همه این دلایل حیاتی است. فراموش نکنید که امروز ثبت نام کنید!
و قبل از اینکه این دستور کار فوقالعاده را بررسی کنید: برای فنآوران، طراحان و افراد محصولی که روی فناوری کمکی مخرب کار میکنند، یک رویداد کوچک و حضوری را در 9 دسامبر میزبانی میکنیم که شامل کارگاههای فناوری کمکی است که بسیاری از آنها توسط همان نورپردازان اتاق نشیمن رهبری میشوند. ردیف آیا شما علاقمندید؟ با ما تماس بگیرید.
اینجا دستور کار است. برای مشاهده کلاس ها و موارد دیگر، به صفحه دستور کار جهانی Sight Tech بروید.
دستگاه لمسی پویا: این “خط بریل مقدس” برای آموزش در دسترس است
پس از بحث سال گذشته در مورد همکاری بین APH و Humanware برای ایجاد یک نمایشگر لمسی متمرکز بر آموزش (به جلسه بعدی مراجعه کنید)، گرگ استیلسون Sight Tech Global را در مورد پیشرفت پروژه و کار APH به سمت یک SDK برای توسعه دهندگان به روز کرد تا بر روی صفحه نمایش لمسی بسازند. گرگ استیلسون همچنین جلسهای را برای شرکتکنندگانی که میخواهند عمیقتر در دستگاه لمسی پویا کاوش کنند رهبری خواهد کرد.
گرگ استیلسون، رئیس نوآوری جهانی، APH
مجری: دوین کولدوی، نویسنده و عکاس، TechCrunch
DOT Pad: چگونه انجیل و فناوری بلندگوهای تلفن هوشمند الهام بخش پیشرفتی شدند
برای دههها، مهندسان روی نمایشگر بریل کار میکنند که میتواند تصاویر لمسی و خط بریل چند خطی را نمایش دهد. DOT Pad ممکن است با رویکردی نوآورانه برای ایجاد زمینههای پویا از پینهای بریل، کد را شکسته باشد، که توسط ادغامهای هوشمند ترکیب شده با فناوریهای موجود مانند VoiceOver اپل ایجاد شده است. اریک کیم و کی سونگ همچنین جلسه ای را برای شرکت کنندگانی که می خواهند بیشتر بیاموزند رهبری می کنند.
اریک جو یون کیم بنیانگذار/مدیر عامل DOT
کی کوانگ سونگ بنیانگذار/مدیر عامل DOT
مجری: دوین کولدوی، نویسنده و عکاس TechCrunch
واقعیت مجازی و گنجاندن: دسترسی غیر بصری به متاورس به چه معناست؟
افراد دارای معلولیت و حامیان دسترسی تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که متاورس برای همه قابل دسترسی است. این پانل به بررسی چالشهایی میپردازد که ابزارهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کنونی برای افراد نابینا یا کمبینا ایجاد میکنند. اعضای پانل تجربیات خود را با استفاده از فناوریهای قانعکننده به اشتراک میگذارند و بررسی میکنند که چگونه میتوان از این ابزارها برای بهبود فرصتهای کاری در محیطهای کاری ترکیبی و دورافتاده استفاده کرد – اما تنها در صورتی که با در نظر گرفتن گنجاندن آنها ساخته شده باشند.
مجری بیل کورتیس دیویدسون، مدیر مشترک، مشارکت برای اشتغال و فناوری در دسترس (PEAT)
الکسا هات، مدیر ارتباطات استراتژیک، PEAT
براندون کیت بیگز، مهندس نرم افزار، موسسه تحقیقات چشم اسمیت-کتلول و مدیر عامل XR Navigation
آرون گلوک، دانشجوی دکترا در محاسبات انسان محور، دانشگاه کلمسون
اختراع «صفحهخوان» برای VR: Owlchemy Lab’s Cosmonious High
هر دلیلی برای توسعه دهندگان بازی های واقعیت مجازی وجود دارد که دسترسی را از پایه تجربه کنند، کاری که تیم Owlchemy Labs با Cosmonious High انجام دادند، انتشار یک بازی سرگرم کننده اول شخص در سال 2022 که در یک دبیرستان بین کهکشانی که یکی از منتقدان گفت، آن را انجام داد. “همه جذابیت و جذابیت یک نمایش خوب نیکلودئون را دارد.” و برخی از اولین رویکردهای دسترسی در VR را نشان می دهد.
پیتر گالبریث، مهندس دسترسی دوم، آزمایشگاه Owlchemy
Jazmin Cano، Accessibility Product Manager II، Owlchemy Labs
مدیر جیمز راث، فیلمساز، مدافع دسترسی و گیمر
توضیحات صوتی به روش پیکسار
توضیحات صوتی مصنوعی مبتنی بر هوش مصنوعی ممکن است در برخی از اشکال محتوای ویدیویی قابل دسترس جایگاهی داشته باشد، اما هنرمندانه توصیفات صوتی کاملاً تولید شده توسط Pixar که Pixar برای تولیدات خود تولید می کند، استاندارد خلاقانه ای را تعیین می کند که هیچ AI هرگز به آن دست نخواهد یافت، و این همه است. به خوبی با اعضای تیم Pixar در پشت سرآمد توضیحات صوتی آشنا شوید.
اریک پیرسون، رئیس بخش سرگرمی خانگی، پیکسار
Anna Capezzera، مدیر، عملیات توضیحات صوتی، Deluxe
لورا پست، صداپیشه
کریستینا استیونز، مدیر نویسندگی، Deluxe
مجری تام ولودکوفسکی، معاون رئیس، قابلیت دسترسی، Comcast
دیدن هوش مصنوعی و هوش مصنوعی جدید
هوش مصنوعی بسیار محبوب Seeing AI مایکروسافت یکی از آن برنامه هایی است که به نظر می رسد همه چیز را از خواندن اسناد گرفته تا تشخیص افراد و چیزها انجام می دهد. این سرویس ها توسط سیستم های هوش مصنوعی مبتنی بر ابر مایکروسافت که به سرعت در حال تکامل هستند فعال می شوند. پیشرفت هوش مصنوعی Seeing با این قابلیت ها چگونه است و آینده Seeing AI چگونه است؟
ثاقب شیخ، یکی از بنیانگذاران Seeing AI، مایکروسافت
توسط لری گلدبرگ، سنسی دسترسی و مشاور فناوری مدیریت می شود
قابلیت دسترسی بزرگترین چالش هوش مصنوعی است: چگونه الکسا قصد دارد آن را برای همه منصفانه تر کند
فناوری خانه های هوشمند مانند الکسا یکی از بزرگترین موهبت های سال های اخیر برای افراد نابینا و به طور کلی افراد دارای معلولیت بوده است. فناوری صوتی و هوش مصنوعی به جهات مختلف به توانمندسازی افراد کمک میکنند، اما یک مانع بر سر راه آنها وجود دارد: منصف کردن آنها. در این جلسه، از آمازون بیاموزید که چگونه به چالش پیش رو نزدیک می شوند.
پیتر کورن، مدیر دسترسی، دستگاه ها و خدمات، آمازون
جاش میله، محقق اصلی دسترسی، آمازون
Caroline Derosiers، بنیانگذار و مدیر عامل Scribely
سلست را بردارید
به نظر میرسد پیشرفتهای سریع در تلفنها، شبکههای داده و کوچکسازی سختافزار همیشه بر روی مفهوم این دستگاه کمکی فوقالعاده مفید، مقرونبهصرفه و محجوب همگرا هستند. Celeste قصد دارد تا اواخر امسال یک جفت عینک مجهز به فناوری را عرضه کند که نقطه عطفی در این سفر باشد.
شوب میتال، بنیانگذار سلست
اسمیت پاتل، بنیانگذار Celeste
مدیر، جنیسون آسونسیون، رهبر بشارت مهندسی دسترسی، لینکدین
با ARx ادامه دهید
مانند Celeste، ARx دستگاهی است که به تازگی راه اندازی شده است تا از پلتفرم های فناوری استفاده کند که زندگی روزمره را با یک دستگاه شخصی که روی سر نصب می شود، به حداقل می رساند. هر دو رهبر Celeste و ARx در مورد آنچه که در طول توسعه و آزمایش دستگاه های خود یاد گرفته اند صحبت خواهند کرد.
چارلز لکلرک، مدیرعامل ARx Vision
مجری، لوسی گرکو، کارشناس و مشاور eAccessibility
آینده StellarTrek چیست
در حالی که Seleste و ARx تازه واردان دستگاههای کمکی هستند، Humanware یک بازیکن بسیار معتبر و شناخته شده است که StellarTrek جدید آن نیز از پیشرفتهای تکنولوژیکی بهره میبرد، اما در مورد معماری فناوری و عوامل شکل، خود را از تازه واردان جدا میکند.
لوئیس فیلیپ ماسی، معاون نوآوری و فناوری محصول، ابزار انسانی
پیتر توچیچ، مدیر مشارکت های استراتژیک، Humanware
مجری، سام پرولکس، مبشر دسترسی، افسانه
مشکلات هوش مصنوعی
علیرغم پیشرفتهای خیرهکننده هوش مصنوعی در دهه گذشته، فناوری هوش مصنوعی به اصطلاح «یادگیری عمیق» که امروزه رایج است، محدودیتهای نادیده گرفته شده و حتی خطراتی را برای جامعه به همراه دارد. سخنرانان ما متخصصان هوش مصنوعی مشهور جهان و “مخالفان” هوش مصنوعی هستند که معتقدند ما به هوش مصنوعی نیاز داریم که هم پاسخگوتر باشد و هم بهتر بتواند نتایج سالمی را ایجاد کند.
دیوید فروچی، بنیانگذار و مدیر عامل، Elemental Cognition
گری مارکوس، بنیانگذار و رئیس اجرایی، هوش مصنوعی قوی
مجری، ند دزموند، بنیانگذار و تهیه کننده اجرایی، Sight Tech Global
آیا بینایی کامپیوتر بدتر یا بهتر شده است؟
توانایی دستگاههای فناوری کمکی در تشخیص اشیا، چهرهها و صحنهها نوعی هوش مصنوعی به نام Computer Vision است که برای آموزش الگوریتمهای هوش مصنوعی نیازمند ساخت پایگاههای اطلاعاتی عظیمی از تصاویر برچسبگذاری شده توسط انسان است. تکنیک جدیدی به نام “آموزش با یک شات” به طور چشمگیری سریعتر یاد می گیرد زیرا هوش مصنوعی بر روی تصاویر در اینترنت آموزش داده شده است. هیچ نظارت انسانی لازم نیست. آیا این ایده خوبی است؟
دانا گوراری، استادیار، مدیر موسس، گروه تصویربرداری و ویدئو، دانشگاه کلرادو بولدر
مجری، سیسیلی موریسون، محقق اصلی، مایکروسافت ریسرچ کمبریج
آنچه Waymo در چالش طراحی فراگیر DOT آموخت
Waymo در چالش طراحی فراگیر وزارت حمل و نقل ایالات متحده شرکت کرد و با مجموعه ای از آموزش ها و ویژگی های دسترسی ارائه شد که به سواری های خودمختار Waymo کمک می کند تا به افراد دارای معلولیت خدمات بهتری ارائه دهند. تیم Waymo هنوز در حال پردازش همه چیزهایی است که آموخته است.
لورن شوندیمن، رئیس و مدیر طراحی UX، Waymo
جفری کولون، مدیر فناوری های دسترسی، فانوس دریایی برای نابینایان و کم بینایان
ناظر، مایک می، مبشر اصلی، Goodmaps
فراموش نکنید که در این رویداد مجازی رایگان ثبت نام کنید.
ما از حامیان فعلی iSenpai، Google، Amazon، LinkedIn، Humanware، Microsoft، Ford، Fable، APH و Waymo سپاسگزاریم. اگر مایل به حمایت از این رویداد هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. تمام درآمد حاصل از حمایت مالی به مرکز غیرانتفاعی ویستا برای نابینایان و کم بینایان اختصاص می یابد که به مدت 75 سال به جامعه سیلیکون ولی خدمت می کند.