منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • برای بنیانگذاران مهاجر بریتانیا، زمان VC سوخت موشک است • TechCrunch

برای بنیانگذاران مهاجر بریتانیا، زمان VC سوخت موشک است • TechCrunch

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
برای بنیانگذاران مهاجر بریتانیا، زمان VC سوخت موشک است • TechCrunch

برای بنیانگذاران مهاجر بریتانیا، زمان VC سوخت موشک است • TechCrunch

ما هر سه هستیم مهاجران به بریتانیا همه ما با «گرفتن 22» کلاسیک در تلاش برای افتتاح حساب بانکی و یافتن مکانی برای زندگی مواجه شده ایم: برای دریافت حساب بانکی به آدرس نیاز دارید، اما برای اجاره آپارتمان به حساب بانکی نیاز دارید. .

این تنها یکی از مشکلات (بسیار جزئی) است که مهاجران هنگام نقل مکان به کشور جدید با آن مواجه می شوند. کارآفرینانی که کسب و کار خود را در یک کشور جدید راه اندازی می کنند با چالش های بیشتری روبرو هستند. تجربه خود لیوبوف به‌عنوان یک مهاجر اوکراینی در بریتانیا، همدلی زیادی برای آزمایش‌هایی که بنیان‌گذاران مهاجر با آن مواجه بودند به او داد و هم این باور را داشت که مهاجران اغلب کسب‌وکارهای پیشرو در جهان را ایجاد و ایجاد می‌کنند.

فراتر از تجربه شخصی، تحقیقات آکادمیک به نظر می رسد به یک رابطه تقریبا معکوس بین مشارکت بنیانگذاران مهاجر و پذیرش اولیه توسط اکوسیستم اشاره می کند.

طراحی آزمایشی ساعات اداری باز برای بنیانگذاران بین المللی

عشق با تجربه شخصی به عنوان انگیزه خود، در حال اجرای آزمایشی برنامه ای است که فرود نرم تری را برای کارآفرینان مهاجر در بریتانیا ارائه می دهد. این آزمایشی یک برنامه بین‌المللی Founders Open Hours بود که به بنیان‌گذاران مهاجر کمک می‌کرد تا شبکه‌های اجتماعی و دانش محلی خود را با ملاقات با VCها در بریتانیا گسترش دهند.

این جلسات به جای فرمت معمول ارائه، گفتگوهای غیررسمی بود که برای کمک به بنیانگذاران در ایجاد سرمایه اجتماعی ضروری و فاقد آن برای مهاجران بود. این برنامه از Playfair Capital و ساعات کاری بنیانگذاران آن الهام گرفته شده است.

پرتاب اولیه سنگی بود زیرا همزمان با حمله روسیه به اوکراین بود. لیوبوف و شریک زندگی اش در دریاچه آبی، دیوید گیلگور، در طول روز به خانواده ها و دوستان در اوکراین کمک کردند و برنامه را در شب برنامه ریزی کردند. در ابتدا چالش جذب VC و شرکا وجود داشت. دریاچه آبی چندین سال فعال بود اما هنوز نام جدیدی در اکوسیستم سرمایه گذاری بود. درخواست زمان سرمایه‌گذاران به این معنی بود که باید ثابت می‌کردیم می‌توانیم چیزی تاثیرگذار راه‌اندازی کنیم که بازیگران کلیدی بخواهند بخشی از آن باشند.