

توییتر ممکن است خدمات اشتراک خود را در هند گسترش دهدکمتر از یک ماهمالک و مدیر عامل آن، ایلان ماسک، با ارائه نگاهی اجمالی از چگونگی برنامه ریزی تهاجمی توییتر آبی در جهان گسترده تر، گفت.
توییتر توییتر آبی را در چهار بازار – ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند – در سال گذشته راه اندازی کرد. این شرکت که متعلق به ایلان ماسک است، در نظر دارد روز دوشنبه یک نسخه اصلاح شده از خدمات اشتراک را در این چهار بازار راه اندازی کند.
ماسک پیشنهادات توییتر بلو را گسترش داده است و به هر کسی که مشترک میشود، نوید یک نشانک تأیید شده را داده است، از جمله ویژگیهای دیگر، از جمله محتوای ویدیویی طولانی و نیاز به بررسی تبلیغات کمتر. ماسک در توییت دیگری گفت: کسانی که قبلاً نشانک تأیید شده را دارند باید در ماههای آینده مشترک توییتر آبی شوند تا آن را حفظ کنند.
او قبلا گفته بود که توییتر آبی که در ایالات متحده 7.99 دلار در ماه قیمت دارد، در برخی کشورها مقرون به صرفه تر خواهد بود تا برابری خرید محلی را در نظر بگیرد.
یادداشت بهروزرسانی اپلیکیشن iOS توییتر قبل از انتشار در روز دوشنبه میگوید: «قدرت برای مردم». «اکانت شما مانند افراد مشهور، شرکتها و سیاستمدارانی که قبلاً دنبال کردهاید، دارای برچسب آبی خواهد بود».
ماسک در حال شرطبندی برای تبدیل این سرویس اشتراک به یک محرک اصلی درآمد برای توییتر است که ماه گذشته آن را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد – 13 میلیارد دلار آن را از بانکها وام گرفت. ماسک باید سالانه بیش از یک میلیارد دلار سود پرداخت کند.
این شرکت در این هفته تقریباً نیمی از نیروی کار شرکت یا حدود 3700 شغل را اخراج کرد.
در یک سری توییت در آخر هفته، ماسک چند بهروزرسانی دیگر را برای Twitter Blue ارائه کرد. او ادعا کرد که این شرکت “می تواند” توزیع درآمد تبلیغاتی یوتیوب بین سازندگان را شکست دهد و اصلاح عملکرد جستجوی توییتر “اولویت بالایی” برای شرکت است.
او گفت که توییتر به زودی به کاربران اجازه می دهد متن طولانی را به توییت ها ضمیمه کنند. بسیاری از کاربرانی که میخواستند متون طولانیتری ارسال کنند، در طول سالها اسکرینشاتهایی از متون نوشتهشده در یک برنامه یادداشت ارسال کردهاند. ماسک گفت که اصلاحات جدید به این “پوچی” پایان خواهد داد.