
این روزها در هر پارک عمومی قدم بزنید، سگ های جهنمی بسیار بیشتر از آن چیزی که سه سال پیش می دیدید خواهید دید. تنهایی قرنطینه های همه گیر منجر به انفجار در مالکیت حیوانات خانگی شده است. علاوه بر این، جمعیت شناسی صاحبان حیوانات خانگی تغییر کرده است. در حالی که پدربزرگ ها و مادربزرگ ها قبلاً صاحب حیوانات خانگی بودند، اکنون طبق برخی آمار، نسل Z و Millennials حدود 70 درصد از صاحبان حیوانات خانگی را تشکیل می دهند. این یک نبرد بزرگ بین بیمه گذاران برای این بازار جدید ایجاد کرد و البته به طور قابل پیش بینی منجر به استارت آپ های جدید در این عرصه شد.
در بریتانیا می توانید UK ManyPets، Waggle، PetPlan را پیدا کنید، در حالی که در ایالات متحده Lemonade، Figo، ManyPets و Trupanion وجود دارد. در اتحادیه اروپا Dalma (فرانسه)، Lassie (سوئد) و ManyPets (سوئد) را خواهید یافت.
در این میان، استارتاپ بیمه حیوانات خانگی ناپو تصمیم گرفته است تا نه تنها با ارائه بیمه حیوانات خانگی، بلکه اطلاعات پیشگیری از سلامت حیوانات خانگی، آموزش مالکیت حیوانات خانگی و خدمات اضافی، به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.
اکنون یک دور سرمایه گذاری 15 میلیون پوندی از سری A، به رهبری DN Capital و با مشارکت صندوق همراه متمرکز بر مراقبت از حیوانات خانگی، و همچنین صندوق سرمایه گذاری Helvetia، M Tech Capital، Picus Capital، dmg ventures، Sarona Partners، T0 Ventures و آزمایشگاه اف جی.
ناپو ادعا می کند که بیش از 35000 حیوان خانگی را در سال از زمان راه اندازی در دسامبر گذشته بیمه کرده است. دسترسی به مشاوره آنلاین 24/7 دامپزشکی، منابع آگاهی از چاقی، و دسترسی به کلاسهای زنده تحت رهبری متخصصان را برای کمک به تولهها برای آموزش سگهای خود ارائه میدهد.
در بیانیه ای، ژان فیلیپ دومنگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، گفت: «مدل ذهنی ما اساساً با بیمه سنتی حیوانات خانگی متفاوت است. ما همه ذینفعان را گرد هم میآوریم تا به یک جهت نگاه کنند و به مردم کمک کنیم از حیوانات خانگی خود مراقبت کنند.”
گای وارد توماس، که این معامله را در DN Capital رهبری کرد، افزود: «ما با همه «بیمهگران نئوبیمهگر حیوانات خانگی» در اروپا آشنا شدیم… چیزی که ناپو را متمایز میکرد، تمرکز آنها بر ایجاد یک حلقه با فضیلت بین آموزش مالکان، ارائه مراقبتهای دامپزشکی و بهبود سلامت حیوانات خانگی – همه اینها در دراز مدت منجر به مطالبات کمتر، حق بیمه کمتر و مشتریان راضی تر می شود.