
برای استارتآپهای SaaS که با کمبود نقدینگی تلاش میکنند، ریاضیات خوب به نظر نمیرسند.
رکود در بازارهای عمومی کل بخش را به سمت پایین کشیده است، اما جذب مشتری ارزان تر نمی شود. در همین حال، مسیرها مانند یک ژاکت پشمی در یک خشک کن برقی کوچک می شوند و تیم هایی که امیدوارند پول بیشتری به دست آورند، خبرهای خوبی برای نشان دادن سرمایه گذاران بالقوه دارند.
پس برنامه چیه؟
کریستین اونز، مدیرعامل Paddle می گوید: «کلید این است که با استفاده از منابع درآمد نادیده گرفته شده و کم ارزش تر، بر مقیاس گذاری پایدار تمرکز کنید.
مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCP PLUS ROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ در اشتراک یک یا دو ساله
اوونز در پست مهمان خود در TC+ چند تاکتیک را به اشتراک میگذارد که «رهبران SaaS میتوانند برای افزایش درآمد مقیاسبندی خود از آنها استفاده کنند»، مانند اضافه کردن سطوح پیشنهادی و دریافت هزینه از مشتریان برای پشتیبانی اولویتدار.
فقط برای یک لحظه، جذب مشتریان جدید را فراموش کنید.
استارتآپهای در مراحل اولیه که دستاوردهای قوی در درآمد افزایش یافته نشان میدهند، به عنوان مثال. پول “تولید شده پس از خرید اولیه مشتری” همیشه نگاه دوم را از سوی سرمایه گذاران دریافت می کند.
و افزایش درآمد حاصل از توسعه در دوران رکود؟ خوب، این حتی چشمگیرتر است.
من در روز سهشنبه، ۱۸ اکتبر، خبرنامه TC+ را ارسال نمیکنم، اما یک هفته از امروز با منابع بیشتر برای بنیانگذاران و خلاصههای اولیه از TechCrunch Disrupt بازخواهم گشت.
از مطالعه شما بسیار متشکریم،
والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما
سوفی عزیز: در صورت اخراج چگونه می توانم از H-1B و گرین کارت خود محافظت کنم؟

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch
سوفی عزیز
من در نظر دارم شغل دائمی فعلی خود را برای یک شغل بزرگ در فناوری ترک کنم. من هیجان زده ام اما عصبی هستم.
من شنیده ام که در صورت اخراج می توانید وضعیت H-1B خود را از دست بدهید. آیا راهی وجود دارد که بتوانم در حین انجام کارهای شجاعانه از وضعیت مهاجرت خود محافظت کنم؟
– پریدن از روی اعتقاد
سوفی عزیز
استارت آپ من در مراحل اولیه نتوانست آنطور که می خواستم به دلیل رقابت شدید استخدام کند. اکنون که شاهد حرکتی در بازار کار هستیم، فکر میکنیم که احتمالاً در نهایت میتوانیم برای استعدادهای برتر مهندسی در بودجه خود رقابت کنیم.
چگونه می توانم افرادی را که اخیراً در H-1B اخراج شده اند استخدام کنم؟
– حامی استراتژیک
DIY: 5 روشی که استارتآپها میتوانند مؤلفههای موفقیت آمیز را بر OEM ها برنده شوند

اعتبار تصویر: آلن روبیو (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
بنیانگذاران استارتآپ سختافزاری دوران سختی منحصر به فردی دارند.
فقط تعداد کمی از سرمایه گذاران فناوری حتی با آنها ملاقات خواهند کرد و ایجاد خطوط تولید اغلب یک فرآیند نامنظم و پر هرج و مرج است.
شرکت Ori Mohr به جای تکیه بر تیم های فروش و بازاریابی برای ایجاد پایگاه مشتری برای استارت آپ های سخت افزاری خود، شروع به ساخت دستگاه هایی کرد که از فناوری شرکت او استفاده می کردند.
Mohr میگوید: «هنگامی که در حال ساخت یک استارتآپ سختافزاری هستید، عجله کردن فایدهای ندارد. در عوض، با ساختن یک نمونه اولیه که می توانید برای نمایش OEM ها از آن استفاده کنید، شروع کنید.
من هم سرمایه گذاری بازدهی را از بین می برد

اعتبار تصویر: تبلیغات کاترین آبشار (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
با توجه به تعداد سرمایهگذارانی که در تجارت الکترونیک، فینتک، امنیت سایبری، زیرساختهای ابری، رمزنگاری و B2B SaaS فعالیت میکنند، اتاقی پر از VC میتواند شبیه به انبوهی از کلونهای مرد عنکبوتی باشد که به یکدیگر اشاره میکنند.
آلن فلد، بنیانگذار و شریک مدیریت Vintage Investment Partners می نویسد: «مارک اندرسن زمانی گفت که «نرم افزار دنیا را می خورد».
او میگوید: «متاسفانه، سرمایهگذاری «من هم» بازدهی را از بین میبرد، و به سرمایهگذاران پیشنهاد میکند از رکود خود خارج شوند و «چهار حوزه نسبتاً کمبودجهای را که میتوانند در 10 سال آینده برندههای بزرگی باشند» بررسی کنند.
چگونه در دوران رکود از محبوب به سودآور برسیم

اعتبار تصویر: پاتریک جیاردینو (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
استارتآپهای محصول محور مانند یک خودروی گیربکس دستی هستند که برای حرکت به فشار نیاز دارند: یک راننده به تنهایی نمیتواند همه این کارها را انجام دهد.
به گفته نیک میلز، که تجربه فروشش شامل حضور در Stripe، Facebook و CircleCI است، «همه شرکتها در نهایت با یک چالش مشابه روبرو میشوند: برای ادامه رشد، تیمهای فروش باید استخدام شوند و خط لوله ایجاد شود».
میلز پس از توضیح نحوه محاسبه بازار آدرس پذیر قابل سرویس خود، با نام مستعار “قطعه ای از پایی که می توانید همین الان به دست آورید”، نحوه تعریف سرنخ های واجد شرایط محصول را نشان می دهد که باعث می شود موتورهای فروش شما روی همه سیلندرها کار کنند.
میلز می گوید: «دیگر کافی نیست که به سرمایه گذاران در مورد رشد کاربران ویروسی خود بگویید. آنها می خواهند بدانند که چگونه بر درآمد، پایداری و مسیر تاثیر می گذارد.”
TechCrunch Disrupt 2022: حذف BS از TAM شما
هر بنیانگذار باید بخشی را که قصد رقابت در آن را دارد درک کند، اما محاسبه کل بازار آدرس پذیر (TAM) یک فرآیند دشوار است، به ویژه برای مبتدیان.
در واقع، TAM صرفاً یک ابزار برنامه ریزی است که به سرمایه گذاران بالقوه درک بهتری از پتانسیل مثبت یک شرکت می دهد.
چهارشنبه آینده، در TechCrunch Disrupt در سانفرانسیسکو، من بحثی را با سه سرمایهگذار تعدیل میکنم تا بفهمم آنها چگونه به TAM نزدیک میشوند و در طول مسابقه به دنبال چه چیزی هستند:
- کارا نورثمن، شریک مدیریت، Upfront Ventures
- آیدان سنکات، بنیانگذار و شریک مدیریت، Felicis Ventures
- دینا شاکر، شریک، لوکس کپیتال
از آنها می خواهم تاکتیک ها و استراتژی هایی را برای یافتن TAM، نحوه محاسبه آن برای محصولات و خدمات جدید و پرچم قرمزهایی که اغلب از کارآفرینان نوپا می بینند به اشتراک بگذارند.
اگر از SF برای Disrupt بازدید میکنید، حتماً لایههای گرم به همراه داشته باشید – اگر نمیتوانید به آن برسید، لطفاً به صورت آنلاین به ما بپیوندید.
6 نکته برای راه اندازی یک راه اندازی بلاک چین

اعتبار تصویر: کینگا کشمینسکا (در یک پنجره جدید باز می شود)
فاصله بین بنیانگذاران بلاک چین و رویاهایشان بسیار بیشتر از سقوط بازارهای عمومی، تورم ثبت شده و بی ثباتی جهانی است.
متأسفانه، ولفگانگ روکرل، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Istari Vision و Entity، توصیه می کند: «داشتن یک نقشه راه محکم، موارد استفاده در دنیای واقعی، و جعبه جنگ تنها بخش کوچکی از استراتژی بقای یک استارت آپ بلاک چین است.
اگرچه درست است که بسیاری از مهارتهای مورد نیاز برای راهاندازی یک استارتآپ در مراحل اولیه برای شرکتهای web3 اعمال میشود، او نوشت: «راه موفقیت در صنعت بلاک چین متفاوت است.