منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • آیا استارت آپ های مرحله اولیه باید به سرگرمی بازار ابری بپیوندند؟ • TechCrunch

آیا استارت آپ های مرحله اولیه باید به سرگرمی بازار ابری بپیوندند؟ • TechCrunch

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
آیا استارت آپ های مرحله اولیه باید به سرگرمی بازار ابری بپیوندند؟ • TechCrunch

آیا استارت آپ های مرحله اولیه باید به سرگرمی بازار ابری بپیوندند؟ • TechCrunch

خوش آمدید TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی برای استارتاپ ها و بازارها. از ستون روزانه TechCrunch+ که نام خود را از آن گرفته است الهام گرفته شده است. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

از جانب آینده مدیریت ابر به هزینه های ابری در عصر یادگیری ماشینیجدیدترین ما نظرسنجی سرمایه گذاران ابری به من غذای زیادی داد تا فکر کنم وقتی گزارش جدیدی درباره بازارهای ابری خواندم، دوباره به ذهنم آمد. آنها به عنوان یک مسیر درآمدی جدید تثبیت شده‌اند، اما آیا برای استارت‌آپ‌ها خیلی زود است که این مسیر را طی کنند؟ بیایید به آن نگاه کنیم. – آنا

پول کجاست

آسمان حد بازار ابر است. اگر درآمد آلفابت از انتظارات در سه ماهه سوم پیشی گرفت، مطمئناً به دلیل Google Cloud نبود که درآمد آن نسبت به سال گذشته 37.64 درصد رشد کرد و از 4.99 میلیارد دلار به 6.868 میلیارد دلار رسید. در همین حال، “Azure و سایر خدمات ابری” مایکروسافت 35٪ افزایش یافت.

یکی از عوامل کلیدی که درآمدهای ابری را حتی در یک زمینه اقتصادی کلان تیره تر پایدار می کند، هزینه های مربوط به آن است. این امر نه تنها برای AWS و رقبای آن، بلکه برای فروشندگان نرم‌افزار مستقلی که از طریق بازارهایشان به فروش می‌رسند، باد مخالف ایجاد می‌کند.