
برای دریافت خلاصهای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شبانهروز به صندوق ورودیتان تحویل داده میشود، اینجا مشترک شوید.
پنج شنبه! این هفته به تازگی به پایان رسیده است و ما هنوز از این هیجان که یک شرکت به سمت تعارف متمایل شده است، در هیجان هستیم. تعارف؟ این روزها؟ آیا هنوز به ما امیدی هست؟! خوب، ما یک تعریف برای شما داریم، مایک – از شما برای گسترش شادی امروز ما متشکرم! – کریستین و حاجی
3 برتر TechCrunch
- آمازون این لبخند را زیر و رو کرد: خرید خیریه بعد از ماه فوریه به آمازون تبدیل نخواهد شد. در میان اخراجها و دیگر اخراجها، غول تحویلدهنده اعلام کرد که به برنامه AmazonSmile خود پایان میدهد تا بر دیگر تلاشهای بشردوستانه خود تمرکز کند. رومین گزارش ها.
- آنچه را که می خواهند به آنها بدهید: مایک می نویسد که «نوجوانان آلمانی از برنامه تعارف Slay دیوانه شدند» و اکنون سرمایه گذاران خطرپذیر سرگرم سرگرمی و حمایت از مرحله بعدی آن هستند.
- معدن طلای مغازه ساز: Oro، یک پلتفرم تجارت الکترونیک منبع باز، با هدف قرار دادن مشاغل، پلتفرم های دیگر را به چالش می کشد. این رویکرد زمانی که شرکت اعلام کرد 13 میلیون دلار بودجه جدید را اعلام می کند، نتیجه می دهد. جنسیت باز هم هست.
استارت آپ ها و VC ها
مردم به کارتهای اعتباری معتاد هستند – و با توجه به پاداشهای سودآوری که بسیاری از آنها ارائه میدهند، جای تعجب نیست. اما برای بازرگانان، کارت های اعتباری جذابیت کمتری دارند. کایل گزارش ها. بازرگانان مشتاق کارمزدهای مبادله یا کارمزد تراکنش هستند که بانک تاجر باید هر بار که مشتری از کارت برای خرید استفاده می کند، پرداخت کند. لینک کمک می کند و شرکت 30 میلیون دلار برای کمک به بازرگانان برای پذیرش پرداخت های بانکی مستقیم جمع آوری می کند. می دانید، مانند کاری که مصرف کنندگان در اروپا از دهه 1990 توانسته اند انجام دهند.
در سال های اخیر، کار یا بانکداری با یک مؤسسه مالی سنتی قطعاً جالب نبوده است. فار کولر برای یکی از بسیاری از استارتآپهای فینتک که به نظر میرسید از برندهای ضعیف بانکها چشمپوشی میکردند، کار میکرد یا با آن همکاری میکرد. اسب ها گزارش ها. با توجه به VCهای سرمایه گذاری فین تک، بسیاری از شرکت های فین تک «نیاز دارند مدل های کسب و کار خود را اصلاح کنند».
و ما پنج مورد دیگر را برای شما داریم:
بازاریابی رشد را بیاموزید: چگونه یک کمپین بازاریابی ایمیلی راه اندازی کنیم

اعتبار تصویر: یاسمن مردان (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
در مقاله سوم از یک سری پنج قسمتی، کارشناس بازاریابی رشد، جاناتان مارتینز (Uber، Postmates، Chime) نحوه ایجاد و بهینهسازی کمپینهای ایمیلی را توضیح میدهد که «مصرفکنندگان را از طریق قیف شما حرکت میدهد و تبدیلها را افزایش میدهد».
مارتینز اصول تقسیمبندی مشتری و پیشبینی محل وقوع نشت در طول قیفی که شما در حال توسعه آن هستید را به اشتراک میگذارد. استارتآپهایی که این کاربران را بازیابی میکنند، میتوانند ARR بالاتری را استخراج کنند و هر ذره آن اهمیت دارد.
بسیار مهم است که ما بخشهای مصرفکننده را تا حد امکان تقطیر کنیم، زیرا باید اطمینان حاصل کنیم که پیامهای درست را به مصرفکنندگان درست ارسال میکنیم.»
سه مورد دیگر از تیم TC+:
TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا از منحنی جلوتر باشند. می توانید در اینجا ثبت نام کنید. از کد “DC” برای اشتراک سالانه 15٪ تخفیف استفاده کنید!
شرکت بزرگ فناوری
ما می دانیم که کنار گذاشتن آن تلفن کار سختی است و همه آن صداها و وزوزهای حواس پرت کننده کمکی نمی کند. خوب، اینستاگرام با حالت بیصدا به شما کمک میکند تا از برنامه فاصله بگیرید و حتی به افرادتان میگوید که در DND هستید. سارا می گوید که این تنها یکی از چندین تغییر جدید در برنامه است، از جمله برخی دیگر از ابزارهای مدیریت زمان و کنترل های پیشرفته والدین.
در همین حال، فست مد آن چیزی نیست که قبلا … قدردانی می شود. ریتا گزارش می دهد که شین ارزش کمتری را می پذیرد زیرا به دنبال جذب 3 میلیارد دلار بودجه جدید است. گفته می شود ارزش این شرکت 64 میلیارد دلار است که نسبت به قیمت 100 میلیارد دلاری در آوریل کاهش یافته است. با این حال، او نوشت: “شین صحت برخی از اطلاعات را رد می کند.”
و ما پنج مورد دیگر را برای شما داریم: