

NBCUniversal’s Peacock در حال پرده برداری از یک ویژگی ویدئویی تعاملی جدید است که به مشترکین Peacock Premium اجازه می دهد تا در کلیپ های گسترده، از جمله فیلم ها و مصاحبه های اضافی، از قسمتی از “The Real Housewives” غواصی کنند.
از 14 تا 16 اکتبر، شرکتکنندگان BravoCon میتوانند با تماشای قسمت دوم فصل دوم «سفر دختران نهایی خانهدارهای واقعی» نگاهی اجمالی به ویژگیهای آینده داشته باشند. این ویژگی در حال حاضر تنها در دستگاههای Roku در حال آزمایش است، اما به مرور زمان در دستگاههای دیگر نیز عرضه میشود.
فصل 3 این سریال پرطرفدار سال آینده پخش می شود و اولین فصلی خواهد بود که ویژگی جدید را به نمایش می گذارد. در زمان راهاندازی، مشترکین ممتاز میتوانند با سه قسمت از «سفر دختران نهایی خانهدار واقعی» با گزینه تماشای کلیپهای طولانی و مصاحبههای اختصاصی ارتباط برقرار کنند.
همانطور که بینندگان نمایش را تماشا میکنند، از آنها خواسته میشود تا کنترل از راه دور خود را برای یک “صحنه تعاملی” آماده کنند و حدود 15 ثانیه فرصت دارند تا تصمیم بگیرند که آیا میخواهند فیلم طولانیتری از آن صحنه را تماشا کنند، و همچنین مصاحبههای اختصاصی که عمیقتر به چه شخصیتهایی میپردازد. در طول این صحنه خاص فکر می کردند.

اعتبار تصویر: طاووس
John Jelley، SVP، Product and UX، «این تجربه با ترکیب محتوای تعریفکننده فرهنگ با نوآوریهای پیشرفته، این است که به طرفداران این امکان را میدهد تا در دراماتیکترین لحظات «میزبان» بر اساس شرایط خود، انتخاب کنند. Peacock و Direct-to-Consumer، NBCUniversal در بیانیه ای اعلام کرد.
بینندگان مجبور نیستند چیزی را انتخاب کنند و می توانند به داستان اصلی ادامه دهند، اگرچه هرکسی که بخواهد می تواند قسمت کارگردانی اپیزود را تماشا کند. “این یک تلاش برای گنجاندن است. جیلی به TechCrunch گفت: این چیزی نیست که ما همه را مجبور کنیم که نحوه تماشای برنامه مورد علاقه خود را تغییر دهند. آنها همچنین این گزینه را دارند که در هر زمان به داستان اصلی بازگردند.
جلی افزود، امیدواریم این “تجربه منحصر به فرد” جدید طرفداران جدیدی را به این پلتفرم جذب کند. او گفت: «اکنون که ما خانه پخش انحصاری محتوای براوو هستیم، این فرصتی است تا به طرفداران براوو نشان دهیم که طاووس مکانی عالی برای این نوع محتوا است.
جف شل، مدیرعامل انبیسی یونیورسال، هفته گذشته گفت که Peacock بیش از 2 میلیون مشترک پولی در سه ماهه سوم اضافه کرده است که بخشی از آن به دلیل انتقال محتوای Bravo به این پلتفرم است.
از آنجایی که «سفر دختران نهایی خانهدارهای واقعی» نسخه اصلی Peacock است، تیم براوو در همکاری نزدیک با Peacock برای فیلمبرداری صحنههایی بهطور خاص برای ویژگی تعاملی انحصاری پلتفرم کار کرد. به گفته جیلی، برای مثال، Peacock در حال بررسی توانایی بینندگان برای تماشای آنچه در اتاق بعدی در طول یک صحنه میافتد را بررسی میکند.
در یک نسخه نمایشی با TechCrunch، Jelley نگاهی دزدکی به این ویژگی به ما داد. صحنه قهوه خوانی را در قسمت دوم فصل 2 تماشا کردیم، زمانی که دوریندا بقیه بازیگران را به عمارت معروف Bluestone خود دعوت کرد. صحنه های تعاملی شامل فیلم های اضافی از انفجار دوریندا براندی و مصاحبه های اختصاصی از ایوا، تامرا و برندی است.
Peacock همچنان به سرمایه گذاری در ویژگی های تعاملی برای جذب بیشتر بینندگان ادامه می دهد. در ماه مه، این شرکت “Key Game Catch-Up” را اعلام کرد که به بینندگان لیگ برتر انگلیس اجازه می دهد تا بدون وقفه در بازی، نکات برجسته را پخش کنند. Peacock اخیرا “بازی کابوس هالووین” را راه اندازی کرده است، یک بازی تعاملی مجازی اتاق فرار که بیننده را بر روی اشیاء مختلف روی صفحه کلیک می کند.
اعلامیه امروز به دنبال همکاری متا با NBCUniversal برای آوردن برنامه استریم Peacock به هدست واقعیت مجازی Meta Quest است.